sâmbătă, 28 mai 2016

2 ani de Fonoteca Excelentei

     Au trecut 2 ani de cind am lansat primul volum Fonoteca Excelentei. Imi aduce cu placere aminte de emotiile si frumusetea acelei zile de 28 mai 2014.


     Nici nu imi dau seama cind au trecut deja doi ani. Intre timp am scos si al doilea volum iar promovarea copiilor si tinerilor talentati si pasionati de lucruri deosebite continua.
    Au fost doi ani plini de evenimente interesante, de provocari, de povesti care incinta si arata ca Iasul are valori, ca zona Moldovei e plina de chipuri frumoase cu talente ce merita cunoscute.



    Toate aceste povesti sunt impresionante si am gasit in ele bucuria de a fi altfel, de a merge inainte cu daruire, multa munca si dorinta de a avea un rost in viata, unul frumos.
   In cele doua volume sunt 30 de povesti a 30 de elevi de la diferite unitati de invatamint si care au puterea de a fi deosebiti.
   Unii dintre ei au reusit sa fie tot mai cunoscuti si la nivel national sau international iar parcursul lor este impresionant.
   Pentru cei interesati va reamintesc ca puteti gasi Fonoteca Excelentei la Golia, la Centrul de Promovare Turistica.
    Le multumesc tuturor celor care m-au sustinut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu