sâmbătă, 21 mai 2016

Bacalaureat

  Ieri seara am vazut filmul "Bacalaureat" in regia lui Cristian Mungiu. Iubesc filmele ieseanului si nu pentru ca sunt ieseanca ci pentru tot ce reuseste sa faca, sa vina in fata publicului.
  In " Bacalaureat" am regasit o serie de probleme din societatea noastra, cele pe care le observ de zi cu zi. Am retrait o parte dintre lucrurile despre care relatez ca jurnalist sau cu care ma confrunt ca cetatean. Am simtit multa revolta impotriva sistemului plin de coruptie, de compromisuri care nu dispar. Am revazut acele lanturi de slabiciuni pe care unii le speculeaza pentru a-si rezolva in cel mai "curat" mod tot ce au de rezolvat.
  Tara noastra nu e doar cu parti negative doar ca munca cinstita e extrem de rar apreciata la adevarata ei valoare. Oricum odata ce faci un compromis vor urma si al doilea si al treilea etc.
  Filmul lui Cristian Mungiu iti posibilitatea sa alegi intre bine si rau, intre coruptie si blazare, intre a ramine in tara ta cu valorile tale sau sa pleci si sa uiti de toate. Am gasit multe simboluri si am vazut ca Adrian Titieni(medicul din Rolul principal) a devenit din model un om cu multe slabiciuni si care a calcat strimb chiar si atunci cind nu isi dorea. Odata facuta o greseala devii santajabil si nimic nu mai poate deveni ca inainte. Orice greseala se plateste si uneori foarte scump.
  Nu vreau sa spun mai multe despre film pe care l-am analizat in amanunt. L-as revedea cu placere si il recomand cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu